Áldott állapotban

Ha kisbabát vársz, és mindenképpen folytatni szeretnéd a Bikram jógát, saját felelősségedre természetesen megteheted. Mielőtt elhatározod magad, mindenképp konzultálj orvosoddal.

Kérlek, mihamarabb jelezd a stúdió vezetőjének (Kriszta) az életedben beállt változást.

Az első órád előtt külön egyeztetett időpontban átbeszéljük, mire kell figyelned, mit kell másképp csinálnod, az órákra elkérheted a terhes verzió fényképes útmutatóját a recepcióból.

A 12. hétig semmiképp sem ajánljuk a Bikram jógát, de ha már gyakorlott jógázó vagy ( legalább fél évet jártál), a második trimesztertől visszaállhatsz. Kérlek, a hátsó sorba állj, hogy a kezdők ne Téged utánozzanak.

Minden oktatót értesíts várandósságodról, hogy tudjanak figyelni Rád!

Ne feledd, a legjobb dolog vár Rád, vigyázz magatokra…

Pranjama légzés

Ardha-chandrasana

Pada-hasthasana

Utkatasana

Garurasana

Dandayamana-janushirasana


Dandayamana-dhanurasana

Tuladandasana

Dandayamana bibhaktapada paschimotthanasana

Trikanasana

Dandayamana bibhaktapada janusirasana

Tadasana

Savasana

Pavanamuktasana

Bhujangasana

Savasana

Salabhasana

Poorna-salabhasana


Dhanurasana


Supta-varjasana

Ardha-kurmasana

Ustrasana

Sasangasana

Janusirasana

Paschimotthasana

 

Ardha-matsyendrasana

Kapalbhati légzés

Kitartás
Akaraterő
Állóképesség
40 fok celsius
40 % páratartalom
90 perc